Sorun bina kızlar 4 katlı bir dairde yaşıyorum benım dışımda herkes ev sahıbı ben kıracıyımm yanlız bir bucuk yıl falan oldu nerdeyse geleli yılardır herkes kendi siliyor 3 haftada bir sırayla siliyo herkes ben kesinlikle silmek istemiyorum ya merdiven silen bir kadın tutsunlar istiyorum yada ben 2. kattayım 3 4 te işim olmuyo herkes kendı kapısının onu sılsın yada cıktıgı kat kadarını ama diyemiyorum kiracı oldugum ıcın ve bınadan ev sahıpleri 🥹hamileliğimde 4 kat ağır kova kaldırmıyım diye eşim sildi allah razı olsun 9 ay boyunca gurbetteyız arada annesı gelırse annem gelirse sildi sımdı bebegım var kıme bırakcam eşim varda sank evımın ısını yapmısımda bi orası kalmış gibi ev sahibi olsaydım hıc bir güç sildirtemezdi sınır oluyorum gerçekten bu olaya