maman-es merhaba benim kızımda 35+4 de doğdu serklajliydim,suyum geldi ve doğum oldu kilosu normaldi haftasıyla uyumlu ama solunum yetersizliği var dediler su an önlem amaçlı yenidogan yogunbakimda,bize de tabi gün vermiyorlar ne zman çıkacak bilmiyoruz siz 1 hafta mi beklediniz,bu süreçte neler yaptınız süt verebildiniz mi