Kaderkks Aselinannesi74 Orkun Çetin diyosanız ben 2 hafta önce falan gittim gayet ilgili tatlı dilli bir doktor
merveli9 İnşallah olumlu geçmiştir bende Orkun beye gitmiştim çok yoğun olduğu için randevu bulamamıştım sabahtan gidip sıra almıştım ama baya beklemiştim bende