snglaltn Bebeklerin çoğunda anne karnında kalp parıltısı, kalbinde delik var gibi şeyler oluyor. Bunu detaylıda görüyorlar zaten o zamanda Fetal kardiyo yapıyorlar. Bu Fetal DNA, Amniyon Sıvısı gibi testler daha çok kromozomal bozukluklar için yapılıyor. Onun için bence detaylıyı beklemekte fayda var. Zaten çok değişik bir durum görülürse doktorunuz mutlaka birini tavsiye eder. Bu iki test de hamileliğin her döneminde yapılıyor. 3 aylık 5 aylık fark etmiyor yani.