Kızlar ben çamaşır makinesi almayı düşünüyorum bir tanıdığımın mağazasında aynı marka indirimde diye 20 milyarken diğeri 30 milyardı aynı marka aynı mağazada yine Profilo kilosu da aynı buhar falan bir şey yazıyordu diğerinde yani sizce hangisini alsam gereksiz mi diyip ucuz olanı mı alsam diğerini mi ne gibi bir fark oluyor yani Neden bu fiyatlarda adama sordugumda otomatik falan bir şeyler söyledi boş ver uygun olanı al dedi sizce ne yapmalıyım Makine için çok mu pahalı bu fiyatlar