YaseminNurcanSu Kizlar 6+3 haftalik olduk elim de bu goruntu var vajinal ultrason keseye göre tahmin yapan bir kac arkadasi gormustum postlarda tahmin eden var ise tahminlerinizi bekliyorum 😊
gezentianne YaseminNurcanSu İki gebeliğimde de kese fasulye şeklindeydi ilki erkekti ikinciye de erkek dediler kızımız olacağını öğrendk💕 Keseye göre pek inanmayın🙈
YaseminNurcanSu gezentianne 2 kizim var gelecek olan saglikli gelsin her ne olursa bas tacim 😊😊 ama merak etmiyo degilim