Hulyasamet
Merhabalar...
15+6 günlük hamileyim ilk bebeğimi kan pıhtılaşmasından sebep kaybetmiştim şimdi iğne ve coraspin kullanıyorum ve bu hafta itibariyle magnorm vegaferonfort ve devıt kullanıyorum doktorum verdi ek olarak afedersiniz ama büyük abdestim siyah oluyor normal midir
Bir de 2 gündür bel ve sağ bacağım ağrıyor karın agrısı da var tüm bunların yaşanmasi normal mi araştırdığıma göre rahim ve karın büyüdüğü için normal ama sizlere bi danışmak istedim 3 gün önce bebeğimi gördüm gayet Sağlıklı dedi doktor ama korkuyorum cok.şimdiden teşekkür ediyorum hepinize🤲🏻🤲🏻Dualarınızda eksık etmeyin bizide