Kızlar 33. Haftadayız ve 2 haftadır kesilmeyen bir kaşıntı yaşıyorum. Özellikle el ayak bacak ve anüs bölgesinde . Karnımda hiç olmuyor çatlaktan falan değil yani.Sizlerde de oluyor mu? Çok ilaç içiyorum kan , demir , kan sulandırıcı, magnezyum ve progestan. Acaba bununla alakalı olabilir mi?