Svd1 35+3 günlüğüm iğne ucu kadar kan geldi cok cok minik acaba korkulcak bişey mi ben diyorum bi daha olursa doktorumu arayım sizce ne yapmalıyım o kanın sebebi nedir az oldugu ıcın suan panik yapmak istemiyorum ama içimde de korku yok değil bilgisi olan lütfen yazsın 🙏🏻🙏🏻
songul123 Svd1 17 haftaligim kuzum hic bir bilgim yok haftan baya büyük imkanın varsa doktora git yada ara korkma allahın izniyle birşey olmaz inşallah
araskubra haftan baya var benim 22 haftada olmistu aymi kendimi iyi hissediyordum ama doktorum dediki orasi ic dunya cok ayri sen herseyi hissedemeyebilirsim demisti bence bi gitmekte fayda var sizinle ayni degil ama bende kanama dusuk riskini olusturdu son 3 ayi yatarak gecircek seviyede yani insallah hersey yolunda gider hepimiz icin ama doktora gidin derim