Benim de 33.haftada suyum geldi. Ciğer geliştirici iğne yaptılar 2 doz. Kese yırtıldığı için enfeksiyon tedavisi gördüm 11 gün hastanede yattım 2 gün önce doktorum taburcu etti. Bebek suyu kendisi tamamladı. Ara ara yine az da olsa suyum geliyor ama doğuma kadar o gelecek artık. Çok fazla hareket etme dinlen bol bol ve enfeksiyon kapmamaya çalış dedi. Şu an evde yatıyorum. Haftada bir de kontrole gideceğim. Bende de ağrı çıkmışti az bir şey tedaviden sonra rahatladım.