tosbito Ben pik veya silikleşme gibi bir şey göremiyorum. Bilenler gmrenler yorum yapabilir mi ya hep koyu sanki 😞😞
tosbito zlemceylan 9 kasımda daha yeni gittim muayene oldum hiçbi sıkıntı yok dedi doktor ya döngümde 30-40 gün falan. Düzensiz denmesi için 42yi aşması gerekmiş onda da sıkıntı yok dedi. Ama bu ovülasyonlarla bi sonuca ulaşamıyorum malesef 😞
1begonya Canım genelde pcos olanlarda böyle lh yüksek seyreder diyorlar çünkü hep pike yakın testlerin
1begonya tosbito hayır öyle düşünme yumurtlama olduğu zaman test çizgisi kontrol çizgisinden çok daha koyu olucak, yapmaya devam et
Buseeeee66 1begonya adetin 12.günü pik gördüm sonraki gün silikleşti bugün doktora gittim yumurta büyümemiş çatlamamış dedi Ovülasyon yanılttı beni ya ilk defa da pik görmüştüm