Fundaaaa46 Kızlar herkes az içmekten yakınır ben çokmu içiyorum diye düşünüyorum ya 3litre kesin içiyorum da 4 falan buluyor olabilir mi emin değilim de sizce öyleyse bile cok mu fazla ve zararı olur mu acaba sonuçta su diyorum ama 😂
Bugde25 Fundaaaa46 valla her şeyin fazlası zarardır aslında ama vücut istiyorsa bilemem mesela bende yaz ayları harici öyle cok su tüketen biri değildim ama simdi sürekli su içesim geliyor Bilinçsel değil içsel…
Gokturkmom_ Fundaaaa46 Kendimi bildim bileli zorla şu içen biriyim😅 hamileyim diye zorlaya zorlaya 2 litre anca içiyorumdur
Gulcinipek Fundaaaa46 aynısı bende de var deli gibi su içiyorum 😂 şuan bile elimde kocaman bardak su içiyorum günlük 4 lt belki daha fazla
Ebru_ebru Fundaaaa46 hamile olmadan önce 3-4 tl kesin içiyordum günde hamile olduğumu öğrendiğimden beri sudan tiksindim içemiyorum bugün sadece 1 küçük bardak içen ben 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Fundaaaa46 Gokturkmom_ ben aslında hamile olmadan da su içerdim yani o yüzden suan eskiden biraz daha fazla içmem normal diyordum da yine de kafama takıldı fazla olabilir mi diye 😂
Fundaaaa46 Gulcinipek aynen ya neden böyle olduk ben öncedende içerdim ama suan farkediyorum daha fazla içtiğimi 😂
Nuurr_00 Bende içmiyordum ama hamileliğin son aylarında aşırı şu tüketiyorum doğumdan sonra emzirdiğim için daha da çok içtim kaç litre içtiğimi bilmiyorum ama sürahi sürahi içiyordum yani