eills Kızlar hafta nasıl ifade ediliyor. 35+0 ım. 35. Haftasın diyen de var 36 da ben anlamadım kaçıncı haftadayım. Dr.Banu Çiftçinin uygulamasına göre 36. Haftalara girdim siz nasıl ifade ediyorsunuz
Booksandcats eills vallahi ben bütün hamileliğim boyunca hep bu şekilde söyledim bana da fazla söylüyorsun diyenler oluyordu ama doğrusu yazdığım gibi 😊
ShutUp Gulcinipek e nabızda sayfanın orta kısmına ilerlediğinizde asistan yazıyor oraya bastığınızda sağ köşede butonlar var 4 ya da 5. Buton olması lazım orada yazıyor