Kerimmom hamilelikten önce yoktuysa doğurana kadar bu şekilde devam ediyor, kalp olduğundan fazla çalıştığı için normal, bende ilk hamileliğimde çok yaşadım, doktorumla paylaştığımda geçmişten geliyorsa kalp damara yönlendirecekti ama gerek görmedi çünkü hamilelikte başlamıştı, 2 sene oldu doğum yapalı çarpıntılarım kesilmişti şu an tekrar hamileyim çarpıntılarım tekrar başladı, sadece saatimi mümkün olduğunca çıkarmamaya çalışıyorum eşim ordan çarpıntılarımı takip edebildiği için