Benim de bu haftada görünmedi 8. Hafta gittiğimde kalp atışına duymuştum. Bebeğinize inanın. Sağlıklı ise size tutunacaktır. Daha bu haftadan var mı yok mu stresine girmenize gerek yok. Çok daha yolunuz uzun. İlerleyen haftalarda kilo diyeceksiniz sancı diyeceksiniz. 🤗🤗şimdiden kendinizi yıpratmaya başlarsanız çok yorulursunuz. Düşünmeyin dinlenin bol bol su için