Selamlar. 36+5 e kadar geldik. Genital bölgede bir süredir düzenli olmayan baskı hissediyorum. 36+1de kontrolde kanala girmediği söylendi. Fakat bugün konu iyice abartı durumda öyle ki yürümekte zorlanıyorum. Hem makatta hem genitalde hissediyorum ağrıyı. Ne su gelişi ne bir kanama başka bisey yok. 2. Gebeligim . İlki zorunlu sezeryan olunca bu da öyle olacak. Açılma vs olsun istemiyor doktorum. Daha öncede bu konuyu sorduğumda bebeğin baskisidir kanala inmemiş dendiği için hastaneye gitmedim bugün. Ama gitmeli miyim bilemiyorum. Öksürürken bile baski artıyor aşağıda. İlk gebeligimde hiç yaşamadığım bir konu olunca deneyimlilere sormak istedim. Bu baskıyı yaşayıp bebeği kanala inen/doğumu başlayan varmi?