Deryadogan37 evet öyle sanırım ya minik minik hissediyorum ama 2-3 gündür durgun çocuğum. Bende dinlenme sürecindeyim 1 hafta rapor aldım evdeyim sanırım o da bunu fırsat bilip dinleniyor çünkü çalıştığım zaman akşam eve geldiğimde yada yürüyüş yaptığımda falan daha hareketli oluyordu😄