Esma006 2bebekbiranne bı sakıncası yok bir kere içmekten doktorlar öneriyor ama düşük vs riskiniz yok ise
Minikfasulyem_1 2bebekbiranne parol içebilirsin doktorum bana içebileceğimi söyledi ben geçmeyen ağrılarım için içiyorum bazen
Maviss718 2bebekbiranne içebilirsin benim düşük tehlikemde vardı ona rağmen günde 3 kere içebilirsin dedi doktorum hiçbir sorun yaşamadım çok şükür