Besteu ben ısrarla stent taktirmadim. Ağrıları doğum sancılarını tetiklediği için stent bende de takılacakti ama benim onun stresine dayanacak halim de yok anestezi verilmediğini söylediler. 37. Haftaya geldik. Serumlar vs desteği ile artık dayanamadığım noktada sancıda varsa doğum olur dedi doktorum. Size de Allah yardım etsin inşallah doğuma çok zaman yoktur. Doğumdan sonra bitecek çünkü. İlk gebeligimde de yaşadım ordan deneyimledim.