bengonca Yenianne_61 on ben klasiklerden yanayım. İkiz kızlarım Ayşe ve Elif. 2. Ye hamileyim kız olursa Zehra koyacağım. Siz de kalbinizin sesini dinleyin. En iyisini size o söyler 🍒 sağlıkla gelsin kuzunuz