Betsin 3 sene bende çok uğraştım üzüldüm yıprandım üzerine yalan pozitifler gördüm. Değerlerim 1 2 arttı belki dedim sonuç hep hüsran bu yüzden hep birinin postunu okuyunca kendi üzüntülerim aklıma gelir ona göre cevap vermeye çalışırım elimden geldiğince bu şekilde yazıyı görünce de karislik olarak böyle yazmam çok normal inşallah yukselir değeri ama ya yukselmezse post sahibi belki tek bir yoruma bağlayacak kendini ve çok üzülecek yipranacak değer mi? Değmez o yüzden 2.3 değeri ile var denilmesi çok yanlış. Eski postlarimdan görürsün bende açtım böyle yalancı pozitif görünce kan 3.25 mi neyi çıkmıştı ne kadar umut bağladım bazı postlarda değeri söyleyince hamilesin hamile değilsin şeklinde çok yazan oldu hamile değilsin diyenlere içten içe kızdım değer var işte diye sonradan anladım herşeyi gebelik sayılması için bile çıkan sonucun 2 gün sonraki yükselmesi önemliymiş evet belki iyi niyetle yazılıyor ama insanlar yıkılıyor çıkmayınca da