Kızlar cuma günü dün yani sancılarımin hafiften başlamasıyla doktoruma muayene geldim. Açıklığım daha 2 cm ancak olmuştu ama doktorum eve biraz uzak olduğumuz için gel git yapmayım diye yatiralim dedi. İyi ki de yatmisim erkenden o sancı ve genişleme sürecini bilinçli eller de geçirmek benim için iyi oldu. Bu arada hastanem devlet hastanesi. Nöbetçi ebeler çok iyiydi alakaliydılar aynu kızları gibi ilgilendiler bugün sabaha kdr sürekli hareket yaparak arada nstye bağlanarak açıklık kontrolüm yapıldı. Ve kendi sancım siddetlenerek artti bu sabah 9 a kadar onu çektim. Ama doğru nefes alış verişle o sancıların da keskinliğini bir şekilde atlattm. En son artık 10 cm açıklığım olduğunda çatala çıktım ve ebelerin yönlendirmesiyle her sancım geldiğinde ıkınmaya başladım. 9 da girdiğim odadan kızım 09:25 te dünyaya gelerek çıktı. Doktorum da aynı şekilde çok ilgili davrandı hususi geldi doğum için. Ben de ne söyleniyorsa harfiyen yerine getirdim. Zor ama çok tatlı ve kucağınıza aldığınız daa çektiğiniz acılara değer katan bir aşama olduğunu göreceksiniz.
Hamileyken de sürekli squat, yürüyüş bol su üçlemesini yaptım ama 40. Haftaya gelip sancım ya da suyumun vs gelmediğini görünce daha çok bekleyecegimi düşünüyordm. Bebişiniz bir an da vakti ne zamansa o şekilde bir çırpıda geliveriyor siz sadece gayretinizi gösterip gerisini Allah’a bırakın 💕 her hamile için güzel bir doğum hikayesi geçirmesi dileğiyle ✨