Gamzex12 6 haftalık gebeyim doktorum sadece elenatal 2 verdi başka birşey yok haftaya kalp atışı dinleyeme çağırdı duyulur mu???
Abcdfghe Gamzex12 ben 7 haftalık hamileyim 5 haftalık iken doktorum elenatal 1i verdi şuan onu kullanıyorum sadece size neden 2sini verdi acaba.
Kezbaaan İlk 12 haftaya kadar folik asit kullanılıyor sadece. Elenatal 2 2. Ve 3 trimesterlarda diye biliyorum ama yanlış olmasın tabi gene de.
Gamzex12 Abcdfghe sormadım doktoruma hiç eczanedeki bayan hamile olanlar 2yi, 1 numarasını gebe almak isteyenler kullanıyor 3 numarasını ise çocuk doğduktan sonra kullanılıyor dedi
Abcdfghe Gamzex12 doktorunuza sorun mutlaka eger yanlış bilmiyorsam senin 1i kullanman gerekiyor diye biliyorum 2 si ilerleyen zamanlarda. Benim hapim üstünde hamilelik öncesi ve hamilelik sürecinde yazıyor. Önce 1 den başlatır doktorun.
Abcdfghe Bana ilk aile hekimim decavit diye vitamin yazmıştı doktoruma onu söyleyince ona bile izin vermedi direk elenatal 1 i verdi
Iremsvn Gamzex12 ilk 3 ay folidoce folik asit verdi 3-4 ay arası elenatal 1 kullandım bugün kontrolüm vardı elenatal 2 ile devam et dedi
oznur567 Gamzex12 bence kendin de kullana bilirsin folik aait bebegin beyin ve omurgası icin onemli bir takviye. Ben hamile kalmadan 2 önce içiyordum, gebe oldugumu öğrenip doktora gittigimde bana folik asit kullanmamı soyledi, fakat zaren kullanıyordum
oznur567 Gamzex12 Fark etmiyor markası Folik asit ama mutlaka 400 mg olsun Ben 2 ay gebelikten once 3 ay da gebelikte kullandım💞Bunu dünyada herkes spylüyor canım ama yine de doktoruna sor istersen