Sedayavuz o gaz ve hazımsızlktan kaynaklı şişlik canım bebekten kaynaklı değil ilk 4 ay genelde bütn hamileler bu sorunu yaşiyor akşama doğru karnın dha çok şişer yediklerinden kaynaklı 5. Ye de hamile olsan bu hafta da çıkması imkansız bebeğin henüz çok minik sırt üstü yattgnda bunu dha iyi anlaya bilirsin karnın düz olur ve yayılır bebek olan göbek düz olup yayılma bebek kendini belli eder karnın şiş ve tümsek şeklinde olur. 4. Ayda göbek kendini göstermeye başlar bu biraz da iç karnına bağlıdır iç karnın darsa 4. Ayda dışardan anlaşılır iç karnın darsa karnın çok dha geç çıkar ve kück olur 😊♥️