AybenYB kadın dogumcular kesinlikle kullanmayın diyor ancak romatoloji doktorları bu konuda kadın dogumcularla anlasamıyoruz cok hastam var cocugu gayet saglıklı bi sekilde olan dogan diyolar burada kar zarar en önemlisi sizin intihabınızın yükselmesi ve acı cekmeniz cocugunuzda daha büyük seylere sebep olacagı için düşük dozlu kullanılan ilac daha karlı olacaktır demişti doktor