Gulsumyalcin Kızlar merhabalar 33. Haftam dolmak üzere iki gündür karnım taş gibi hiç yumuşamadı ve karnımın tam ortası 5 dkda bi sanki içten bükülüyor gibi ağrıyor. bebeğin hareketleri devam ediyor. doğum sancısı böyle bir şey mi?
Meltnc15 Gulsumyalcin gaz sancisida gebeyken böyle oluyo göbek dediğinin etrafındaysa ozellikle. Benimde çok sık oluyodu ayaklarınızı sicak tutun