Mamiko_2020 Kızlar bu ay hormonlarıma bakılmasını istedim.Doktorum gayet normal dedi ama bi yerde lh fshdan fazla olursa pcos gibi bir şey okudum aklıma takıldı sizlere yinede sormak istedim,yada ben mi yanlış okudum bilemiyorum
zlemceylan Mamiko_2020 bende öyle biliyorum lh fsh dan 2 veya 3 katı olduğunda pcos diye biliyordum adetleriniz düzenli mi 😊
Amonim Özel hastanede hormon testlerine ne kadar ödediniz acabaa birde bu testleri adetliyken mi yapıyorlar
zlemceylan Mamiko_2020 pcos olabilir ama adetlerin düzenli olabilir canım 🥰 başka bilgili arkadaşlar da yazabilir
Mamiko_2020 Srp53 doktorum kist miyom görünmüyor güzel dedi,en son ben pcos falan yok değil mi dedim yaniiiii onu diyebilmek için dedi cümleyi tamamlamadı bende üstelemedim ama aklımada takıldı.Kan sonuçlarınada iyi sorun yok dedi ama bilemedim ya