Masalceylan Bide size sorayım dedim 27sinde adet oldum en son yine 27 sindemi olmam gerekiyor nasıl hesaplanıyor acaba uygulama bir gün var diyo yarın olmam lazım gözüküyor yani
Gokturkmom_ Masalceylan takvime hiç kayıt etmiyor musunuz adet olduğunuz günleri ,döngü gününüz kaç gün
Ceycey22 Masalceylan düzenli adet gören birisiysen 28-32 günler arasında olman gerekiyor regl takvimi kullan her başlangıcı kaydet
Ceycey22 Masalceylan tamam neyini anlamadın ki yarın başlayabilir bi kaç gün geç yada erkende olabilir başlayınca tekrar oldum diye işaretlersin takvimde