Kızlar deneyimlerinize ihtiyacım var normalde reglime 7 gün kala böyle buruk şekilde ağrım başlardı bu ay hiç ağrım yok acaba gebelik varda o yüzden mi ağrım yok? Çünkü normalde regl öncesi çok çok ağrım olur böyle olup gebelik öğrenen var mı bat 29💖💖💖