Benim geçen sene 13 tü 2 gün sonra 15 e cıktı doğru düzgün yükselmedi progestron değerimde düşük çıktı dış gebelikmiş çok şükür tüplerimde vs değildi. O sağlıksız gebelikti. Bu ay da betaları iki gün ara ile 52,87 üç gün sonra 91 de kaldı sonra 191,367 e yükseldi ama bu süreçte progestronum yüksekti sonrada alttan kese gördük. Benim progestronum ilk 45 idi sonra 31 e sonra 21 sonra 17 ye düştü ama 10 üstü olduğu için zaten en başında rahim içi gebelik demişti doktorum , siz bence progestronunuza bi baktırın az çok belli oluyor sağlıklı olup olmadıgı