Kızlar kızım oluyor isim konusunda çok kararsızım sizce ikra mı yoksa zişan mı
ihs4 ikra çok güzel bence❣️ sağlıkla kucağına al inşallah
ihs4 İkra daha iyi bende Alya duru koyacağım ins
Bence ikra daha güzel
Bsrkcn teşekkür ederim 🌺
İkra
Melikeakkc teşekkür ederim 🌸
danla2711 çok teşekkür ederim amin inşallah 🌼
Sedabadak teşekkür ederim 🌹 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ismi de çok hoş 😍