Merhaba arkadaşlar ben 24.haftada hiç bir belirti yokken detaylı ultrasonda kısalık olduğunu öğrenip aniden 2 gün sonra serklaj oldum.şuan çok şükür 32+2 haftadayım zor oldu ama geldim buralara son bir haftadır çok fazla susama aşağıya baskı sık idrara çıkma dikiş yerinde ve karında bazı sancılar oluyor 2 gün önce doktora gittim 11 mm kapalı hisse var yatmaya devam et dedi ciğer geliştirici yaptı dün son dozunu sizde durumlar nasıl?yada nasıldı aşağıya baskı olayı azcık korkutuyor beni