Kızlar 60 yaşının üstünde bir kadın doğumcuya gidiyorum kendisi biraz dobra ama tecrübeli bir amca 😀 daha genç bir doktor arkadaşım var yaşlı doktorların kendilerine yeni hiç bir şey katamadıklarını söylüyor sizce kadın çok yenilik isteyen bir branş mı yoksa tecrübe yeterli olur mu kafam çok karışık doktorumdan çok memnunum birden çok doktora gidip kafamı karıştırmakta istemiyorum