Hilalyrdkl sana bırakıyorum sen bilirsin dedi, 2 ayrı kadın doğum doktoruna danıştım birisi şart değil dedi diğeri de yaptırmanın zararı yok yaptır gibisinden konuştu. Ama ilk dozda çok aşırı kol ağrım olmuştu 10 gün kaldiramamistim kolumu o yüzden de çok sıcak bakamadım