Merhaba normal olduğunu düşünüyorum. 13-14. haftama kadar sürekli bu ağrıları çektim. Bazen hafif, bazen şiddetli. Sürekli kanamam olacakmış gibi his vardı bu yüzden ve sık sık kontrol ediyordum fakat doktorum her seferinde çok normal olduğunu rahmin genişlediğini, bağların gerildiğini söyledi. Bu yüzden bu ağrıların olacağını söyledi.
Hatta şu an 24. Haftadayım yine başladı hafiften benzer ağrılar randevum haftaya ama bu haftalarda yine oluyormuş okuduğum kadarıyla🌸