Sultan255 ben gebeliğin başımdan beri içiyorum sabahları aç karna ara ara , doktoruma sordum abartmamak şartıyla içebilirsin dedi günde bi kaşık içiyorum bende olabildiğince . Demir eksikliğim var ilaçta kullanıyorum ama düşük çıkıyor yine de o yüzden içiyorum bende bi sorun olmaz diye düşünüyorum