Ben şuan 15+3 çok şükür artık yemek yiyebiliyorum neler çektim bende kayınvalidem yaptı getirdi hep yemeği,ev işimi de çocuğuma da o baktı sağolsun,tabi benim çocuğumda çok yaramaz olduğu için bıkmıştı artık da,neyseki kurtuldum. Prilam kullandım gece 3-4 tane yuttum doktorum 4 tane icebilirsin demişti