Burcak61 hayır doğum sata göre hesaplanır. Zaten çok ona takılmayın daha haftanız çok erken bebek bazen geride çıkar bazen ileride. Kaldı ki hiç bir bebek zamanında doğmaz. 🤭
Bebeğin önde gitmesi bebeğin iri olacağı anlamına gelir ve istenen bir durum değildir. Ama sizin ki 1 hafta onda sıkıntı yok.. 3-4 hafta önde giderse bebişler tombik doğabilir 😁