perikizmom_ geçmiş olsun Diş konusu çok zor heleki hamilelikte. Bende 3.ayimda inanılmaz bir dış ağrısı yaşadım doktoruma gittim kontrol etti işlem yapabilirsiniz dedi. Diş hekimi film çekemiyor hamile olduğumuz için kanal tedavisi yaptılar cihazla çok bilgili bir disci yaptı. Bana kadın doğum doktorum ilk üç ay ve son üç ay işlem olmaz dedi.
Disciye git hangi işlemi yapmak istiyorsa kağıt vericek sana, sende onu kadın doğum doktoruna götüreceksin uygunluk verdiğinde işlemi yaptirirsin 😊