Merhaba, 2 normal doğumum oldu. İkisi de pozitif 😇 İlk doğumumda hiçbir şey bilmediğim için bende korkuyordum ta ki o güne kadar. Bi gece karnımda değişik bi şeyler oldu kasılma olduğunu sonradan öğrendim. Gece 1 den sabah 8e kadar evde kendim çektim sancımı 8.10da hastanedeydim tam açıklık ile.Serum için damar yolunu bile apar topar açtılar sakın ıkınma diyorlardı koşa koşa götürdüler beni doğumhaneye 🤣Yarım saat içinde doğdu oğlum.
İkinci doğumumda doğuma 3 gün varken hemen gelsin diye Tesadüfen youtube da Activating labor videosuna denk geldim yorumlarında hep gecesine doğuran lar olduğunu görünce denedim o gece kasılmalarım başladı, 2 gün sonra da karnımda sadece kasılma şikayeti ile gittim hastaneye gitmeden ilk oğluma baktım dakikalarca,belki bidaha göremem diye. Gittik hastaneye 6cm açıklığım vardı 1 saat içinde doğumum oldu. Egzersizin çok faydası olduğunu düşünüyorum ben 😇😇
Buarada tavsiye doğum anında bağırmak değil ıkınmak faydanıza olacaktır. Doğru nefes ve doğru ıkınma ile çok kolay olabilir doğumunuz 😇 Birde Doğum anında Ayet’el Kürsi okumak gerçekten çok rahatlatıyor hemde kolaylaştırdığına inanıyorum ben 😇
Su gibi doğumlarınız olsun İnşAllah 😇