EsinFatihDogan Merhaba hanımlar. Hamilelik süresince ideal tansiyon var mıdır? Benim sürekli 9-5 veya 10-5 çıkıyor. Doktor biraz düşük diyor ama kötü birşey söylemiyor.
Busrabusra EsinFatihDogan hamilelikte yuksek tansiyon skinti yaratiyo diye biliyorum allah korusun anne ve bebegin hayatini kaybetmesine kdr gidiyo.dusuk tansiyon skinti degil tuzlu yemeye valis biraz.12-8 di bnm normal ddi gecen kontrolde
NaimeYilmaz EsinFatihDogan Benimde aynı halsızlık yapıor işte. Ama benm hep dusuktu kendımı bildim bileli. Bayanlarn genelde dusuk olur tansıyonları normal 12-8 oluyor bazen basm agrıor hemen vucut o kdr alısmıs ☺ bol bol su ıcıp tansıyon dusurucu gıdaları arastırıp uzak durablrsn 🙏
Babyboymom EsinFatihDogan benim 8-4 lere kdr indi şimdi ölçtürdüm daha 9-5 normal dedi. Çıkmasın insin . Çkması tehlikeli
EsinFatihDogan Busrabusra Evet öyleymiş, yüksek tansiyondan bi tanıdığımızın bebeğini aldılar 6 aylıkken, çocuk çok yaşamadı 😔 Teşekkür ederim. Sevgiler 💐
AyeYllmz EsinFatihDogan Benım tansıyonum da yuksek cıkıyo 39 haftalıgım hastanede kalıyorum Bana dua edermısınız bişey olmasın 😞🙏🏻
EsinFatihDogan AyeYllmz Rabbim size ve bebeğinize sağlık sıhhat versin. Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi 🙏🏼💐
Alinmavi EsinFatihDogan kotu bir sey yok cunku. Benim normal tansiyonum bile hep oyle. Tehlike arzedecek bir sey degil bu. Dua edin de yuksek olmasin. Yuksek tansiyon gebelikte ekstra tehlikeli hem anneye hem bebege.