Kızlar annem kapıda kalmış herseyı evde kardeşim kapıyı duymamış tum bına ayaklanmış komsudan annem benı arattı sen ara acsın duysun dıye . Defalarca aradım acmadı duymadı çok endişe ve korkuyla aradım ya kötü bişey geldıyse basına dıye. En sonunda duydu actı ama ben derın bı oh çekerken kasıgımda bıraz acı agrı hissettim hemen geçti ama. Bu korku bebeğe olumsuz zararı olur mu düşük riski olur mu kızlar 14 haftalık gebeyim