Eldgrn Melek3675 Nasıl oldu derken ne zaman oldu mu? Benim 18. Ayda geldi adetim anca 🫠🫠 2 ay olmadım sonra tekrar oldum. Şimdi yine bekliyorum zaten düzensizdi önceden Belki doğumdan sonra düzelir demiştim ama düzelmedi maalesef bakalım bu ay nasıl olacak
Melek3675 Eldgrn düzen olarak sordum☺️ benim önceden düzenliydi 2 ay sonra oldum şimdi de 3 gün geçti hala olmadım düzensiz mi olur bi süre acaba onu merak ettim