Mmehtappp Kızlar özel hastanede kan tahlili için yüksek bı meblağ çıkardılar bu tahlilleri ben sağlık ocağında yaptırabilir miyim
Annelikmghb Mmehtappp ozel hastanede doktorum da saglik ocaginda yaptir dedi masraf olmasin diye ne düşünceli doktorlar var 🫠 butun tahlilleri yaptırmıştım saglik ocaginda.
Mmehtappp YaseminNurcanSu tamam canım herhangi bi farkı yoksa sağlık ocağına yaptircam çünkü üç hafta sonraya kontrolüm
Gamzeli_anne_ Mmehtappp o ıstedıklerı kan tahlili nin içinde 2-3 tanesını saglık ocagı yapmıyor devlet hastanesıne gıt hepsını orda yaptır uğraşma bı daha
Annelikmghb Mmehtappp o haftalarda bende aynıydim genelde herkezde o haftalarda siskinlik gaz kasık ağrısı oluyor cok normal.
Mmehtappp Annelikmghb anladım canım çok sağol üç hafta nasıl geçecek bilmiyorum bidahaki muayeneye üç hafta var