Arkadaşlar sezeryanın 3 günü kanamam oldu 1 haftadır hala drvam edio ilk gün aşırı bi kanama oldu iki çocuk bezini dolduracak şekilde acile falan gitti muane tahlil yapıldı herşey normal çıktı bi saat sonra kanama normal adet kanamasına döndü bu süreç uzun sürmez demi yani acaba adet mi oluyorum yoksa sezeryan sonrası kanama mı yaşıyorm