AyGC Selam anneler, ben de paylaşacak mıyım acaba diye diye o güne geldim, son 99 gün 🥰 26 haftalık olduk ve benim karnım biraz düşük görünüyor cinsiyet erkek. Kilo epey bir aldım gebelik şekerinden ötürü. Sizin de göbüşler aşağıda mı nasılsınız 😇
seyma0661 AyGC biz henüz 23+5teyiz cinsiyetimiz kız ama benim de göbeğim aşağıda sivri şekilde hareketleri de hala kasıklarda hissediyorum 🥹 detaylı ultrasonda bebiş makat gelişliydi ve plesenta biraz aşağıdaydı. Doktorum ilerleyen haftalarda düzelir dedi aralığın ilk haftasında kontrolümüz var onunla mı alakalı bilmiyorum 🥲
gizemyil AyGC benim de 103 gun suanda. Gebelik seferinden dolayi diyet yapıyor musunuz. Bende de cikti 25+2deyim…
Mehmeteren-ve-defneninannesi AyGC merhaba bende 24+5 haftadayım doğum a 107 gün var ama sezaryen istediğim için daha erken olacak 3 kilo aldım . Benim de kız bebişim olacak inşallah
Mrs_Demir AyGC bizimde uygulamaya göre 14 gün ama sezeryan olucağım için 1 haftam var 2. Kızım olucak nasipse sağlıkla gelsin bebişler
AyGC seyma0661 benimki de iki kontroldür makat gelişli. İlki sezaryen büyük ihtimalle bu da öyle olacak