Bilge-96 Payiz bu ay ilk kez klomen kullandım 14’ünde çatlatma iğnesi yaptım. 28’inde test yapacağım sabırsızlıkla bekliyorum 🥲
Salis25 Payiz ben ilk bebeğimde klomenle ilk seferde hamile kaldım çatlatma iğnesi vurulmadım 2. Bebeğimde femara kullandım yine ilk seferde hamile kaldım çok şükür
Hatice_00 Payiz doktor hemşire olmaya gerek yok benim kocam yaptı göbekten oluyor zaten ya incecik insülin iğnesi gibi acitmiyo bile tutmuş kızım oldu
Bilge-96 guenes merhaba.. son adet başlangıç tarihim 30 Ekim. 14 kasımda iğneyi yaptım. Ama bu süre zarfında klomen kullandım yumurta takibi yapıldı bir yumurtam 21 mm olunca çatlatma iğnesi yaptık
guenes Bilge-96 anladım 14 gün sonra oldu yani gördüm negatif demişsiniz inşallah en yakın zamanda pozitif olcak🤲🏻🌸