zehranur0113 Kızlar bat günüm bu ayın 30 u bugün dayanamadım awox marka erken gebelik testi yaptım çıkmadı sizce olsaydı çıkar mıydı
Mizgin2020 zehranur0113 hiç belli olmaz canım gününe daha var bence biraz daha bekle öyle tekrarla testi
Bilge-96 zehranur0113 benim de bat 30 bence erken bizim için. Daha yeni yerleşiyordur rahme varsa eğer. Yerleştikten sonra betahcg salınmaya başlar. Beklemekte fayda var
zehranur0113 bengonca inşallah ya testen 20 dakika sonra silik bir çizgi çıktı bence kuruma cizgsiydi ya