newmommmyy2 Kızlar merhaba ilaçları çok çok zor yutuyorum ancak prilam gibi küçük ilaçları yutabiliyorum kullandığınız demir ilacı ortalama olarak küçükse ve memnunsanız önerebilirmisiniz acaba bir araştırıp ona göre alsam??
R-veyda44 newmommmyy2 gyno Ferro sanol kullanıyorum kapsül ama doktorum bana yutamazsan açıp içindekini yutabilirsin demişti ben kullanıyorum çok iyi bı ilaç sadece biraz kabızlık yapiyo ama beni bayağı toparladı anemi olmuştum çünkü
Mavi_rella newmommmyy2 ben ferrum kullanıyorum çok büyük de değil diğer ilaçlar afedersiniz beni kabız yaptı. Ferrum bana muhteşem geldi o kadar memnunum ki anlatamam ☺️
newmommmyy2 R-veyda44 Freeyaa çok teşekkür ederim hanımlar araştırayım bi bu markaları ona göre sorayım doktoruma 🙏🏼
seyma0661 R-veyda44 bende bu ilacı kullanıyorum gynoferon kullanmıştım kabızlık yapmıştı bu ilaç iyi geldi şükür
Freeyaa Ben de öyleydim midem çok bulandığı için ferro falan kullanamadım doktorum bana toz olan bir demir ilacı yazdı adı fertamir hem onu kullanıyorum hemde damardan demir takviyesi aldım iki kere doktorunuza danışın isterseniz
Baby_B newmommmyy2 meyve suyu gibi Yavas yavas degilde kafaya dikip 2 yudumda bitirmeye calisiyorum ben Icersiniz
Srp53 newmommmyy2 kız çok güzel jelibon cola gibi üç dört paket içerim vallasaati gelse de içsem diyorum az bi toz zaten
Rabiamina newmommmyy2 oceanın doğal içerikli sıvı olarak ilacı var. Ben de kabız yaptığı için bırakmıştım ama