kızlar 12 haftalık gebeyim 45-50 gündür kanamam geçmiyor kahverengi şeklinde dün de ilk kez kırmızı geldi çok yoğun özel doktorum var progesterona devam dedi başka bir şey yapmıyor aylardır böyle başka bir şey yapılmıyor mu yaşayan var mı ne sonuç ne sebep var deneyimlerinizi tedavilerinizi bekliyorum lütfen yazın